DESCARCĂ AICI SCURTĂ DESCRIERE ACREDITARE ERASMUS+
- Apel instituțional pentru selecția participanților la mobilități de formare din cadrul Acreditării Erasmus+, Anul I, Fluxul 1
- Rezultatele selecției participanților la mobilități de formare din cadrul Acreditării Erasmus+, Anul I, Fluxul 1
- Apel institutional cursuri Acreditare Erasmus+ – Anul I – Fluxul 2
- Cerere de inscriere+Declaratii Flux 2
- Fisa selectie An1 – Flux 2
- Rezultatele selecției participanților la mobilități de formare din cadrul Acreditării Erasmus+, Anul I, Fluxul 2
- Apel privind selecția participanților la cursurile de formare din cadrul Acreditării Erasmus+ An II
- Rezultatele selecției participanților la cursurile de formare din cadrul Acreditării Erasmus+ An II
-
Acreditare Erasmus+ : Diseminare Cursul ”New Technologies And Future Classroom: Educational Apps, Blended Learning And Flipped Learning
- 14.03.2023 – Simpozionul național ”Învățarea prin artă în lucrul cu elevii cu ces” – 13.05.2023, Târgoviște
- 13 mai 2023 – Simpozion Național ” Învățarea prin artă în lucrul cu elevii cu CES „
ERASMUS+ DAYS 2023 – CAFENEAUA EXPERIENȚELOR ERASMUS+
Vineri, 13.10.2023, începând cu ora 12:00, în cancelaria școlii va avea loc CAFENEAUA EXPERIENȚELOR ERASMUS+.
Acitivitate în cadrul unei mese rotunde pentru rememorarea și diseminarea experiențelor și a beneficiilor dobândite din cadrul activităților desfășurate în proiectele Erasmus+ KA1 , KA2 și Acreditarea Erasmus+.
https://www.erasmusdays.eu/event/cafeneaua-experientelor-erasmus/
Cafeneaua experiențelor Erasmus+ în desfășurare
Acreditare Erasmus+ , Anul al II-lea, Fluxul 1 de mobilități
În perioada 5-10.02.2024, cinci cadre didactice de la Școala Gimnazială Specială Târgoviște, Laura Ralea, Iuliana Tudor, Vasilica Brebenel, Gabriela Ivan și Laurenția David au participat la cursul de formare ”Instructional Strategies to Address the Diverse Needs of All Studens” desfășurat în Florența, Italia, în cadrul proiectului de acreditare Erasmus+ cu nr. de referință 2022-1-RO01-KA121-SCH-000064506 .
Cadrele didactice s-au familiarizat cu Universal Design for Learning (UDL), un concept inovativ, bazat pe ultimile cercetări din științele educației inclusiv din neuroștiința cognitivă, care ghidează dezvoltarea unor medii și spații de învățare flexibile adaptate diferențelor individule de învățare ale elevilor.
A fost un bun prilej pentru a înțelege că învățământul special și special integrat din România este unul modern, care respectă principiile UDL.
Scopul cadrelor didactice este de a-i ghida pe elevi în călătoria lor de învățare, oferind o abordare dinamică a clasei, în care elevii primesc o experiență de învățare mai profundă, dobândită prin explorarea activă a provocărilor din lumea reală.