Acreditare Erasmus+

DESCARCĂ AICI SCURTĂ DESCRIERE ACREDITARE ERASMUS+

 

 

ERASMUS+ DAYS 2023 – CAFENEAUA EXPERIENȚELOR ERASMUS+

Vineri, 13.10.2023, începând cu ora 12:00, în cancelaria școlii va avea loc CAFENEAUA EXPERIENȚELOR ERASMUS+.
Acitivitate în cadrul unei mese rotunde pentru rememorarea și diseminarea experiențelor și a beneficiilor dobândite din cadrul activităților desfășurate în proiectele Erasmus+ KA1 , KA2 și Acreditarea Erasmus+.

https://www.erasmusdays.eu/event/cafeneaua-experientelor-erasmus/

Cafeneaua experiențelor Erasmus+ în desfășurare

Colegi din Scoala Gimnaziala Speciala Targoviste împreună cu @Lavinia Visan, Valentin Irinel Stancu și George Puiu în cadrul unei mese rotunde de schimburi de opinii privind experiențele în cadrul proiectelor Erasmus+.
Mulțumim tuturor pentru implicarea în această activitate plină de impresii frumoase , de amintiri și chiar de bilanț.

 

Acreditare Erasmus+ , Anul al II-lea, Fluxul 1 de mobilități

În perioada 5-10.02.2024, cinci cadre didactice de la Școala Gimnazială Specială Târgoviște, Laura Ralea, Iuliana Tudor, Vasilica Brebenel, Gabriela Ivan și Laurenția David au participat la cursul de formare ”Instructional Strategies to Address the Diverse Needs of All Studens” desfășurat în Florența, Italia, în cadrul proiectului de acreditare Erasmus+ cu nr. de referință 2022-1-RO01-KA121-SCH-000064506 .
Cadrele didactice s-au familiarizat cu Universal Design for Learning (UDL), un concept inovativ, bazat pe ultimile cercetări din științele educației inclusiv din neuroștiința cognitivă, care ghidează dezvoltarea unor medii și spații de învățare flexibile adaptate diferențelor individule de învățare ale elevilor.
A fost un bun prilej pentru a înțelege că învățământul special și special integrat din România este unul modern, care respectă principiile UDL.
Scopul cadrelor didactice este de a-i ghida pe elevi în călătoria lor de învățare, oferind o abordare dinamică a clasei, în care elevii primesc o experiență de învățare mai profundă, dobândită prin explorarea activă a provocărilor din lumea reală.