Proiect eTwinning ”ADD RHYTHM TO LIFFE”

Noutati

Elevii cu CES din clasele din clasele primare de la  Școala Gimnazială ”Coresi” și din Școala Gimnazială”Mihai Viteazul” din Târgoviște, coordonați de doamnele profesor itinerant, ILIE IRINA ANNE MARIE și ȘTEFAN PETRUȚA, și elevii de la Școala Gimnazială Specială Târgoviște, coordonați de doamnele profesor, COSTACHIE CLARA și CÎRSTEA MONICA, au participat în proiectul e Twinning ADD RHYTHM TO LIFE, alături de alți copiii din Turcia și România.

Proiectul și-a propus să dezvolte abilitățile sociale și emoționale ale copilului prin susținerea emoțiilor pozitive și a unității de gândire ale copilului prin muzică, cât și o atitudine pozitivă față de școală și societate. Un alt obiectiv al proiecului a fost dezvoltarea abilităților secolului XXI de comunicare și cooperare, productivitate, creativitate, relații sociale și interculturale, responsabilitate, alfabetizare în tehnologia informației și comunicațiilor, creșterea gradului de conștientizare cu privire la siguranța pe internet și etica e-twinning.

Tema proiectului – ADD RHYTHM TO LIFE- a fost abordată interdisciplinar, pe parcursul activităților de stimulare cognitivă, a celor de terapie ocupațională, meloterapie și artterapie. Activitățile s-au desfășurat atât în mediul școlar, cât și extrașcolar. Competențele dobândite de elevii cu cerințe educaționale speciale se referă la cunoștințe despre ritmul și notele muzicale, despre rolul și importanța muzicii în viața noastră, despre meloterapie, despre reciclare și crativitate. De asemenea, au dobândit competențe digitale și de comunicare într-o limbă străină.

Coordonați de profesori, elevii au creat logo și postere, au votat logo și posterul proiectului, au creat instrumente muzicale din obiecte reciclabile, pe care le-au utilizat în interpretarea comună a cântecului Baby shark, au învățat note muzicale și exerciții ritmice, au împărtășit evenimente din viața lor, și-au expus bunele practici în muzee virtuale, au donat instrumentele create unor elevi din mediul rudal. Au fost facinați să descopere cât de crativi sunt și cât de mult le place ritmul și muzica, experimentând astfel, starea de bine la școală.

LINKURI CĂTRE ACTIVITĂȚILE PROIECTULUI